Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası üyesi öğretmenlerin güvencesiz ve düşük ücretli çalışma koşullarına karşı başlattığı açlık grevi 12’nci gününde devam etti.
BirGün'den Ezgi Sarı'nın haberine göre, Taban maaş hakkının geri getirilmesi ve atama mağduriyetlerinin giderilmesi talebiyle eylemlerini sürdüren öğretmenler, Ankara’da Milli Eğitim Bakanlığı önünde basın açıklaması gerçekleştirdi.
Genel
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 18:25
Açlık grevindeki öğretmenler MEB'e yürüdü
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası, açlık grevinin 12’nci gününde Milli Eğitim Bakanlığı önünde basın açıklaması yaptı. Öğretmenler, Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in “şikayet yok” açıklamasına tepki göstererek yıllardır çok sayıda başvuru yaptıklarını söyledi.
Genel
26 Haziran 2026 - 18:25