• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Bursa Haberleri
  • Gündem
  • Ekonomi
  • Dünya
  • Politika
  • Magazin
  • Spor
  • Asayiş
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Ali Koç: "Bir nefer olarak her zaman Fenerbahçe'nin emrinde olacağım"
Spor
Yayınlanma: 23 Eylül 2025 - 19:55

Ali Koç: "Bir nefer olarak her zaman Fenerbahçe'nin emrinde olacağım"

Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurul’da mevcut başkan Ali Koç, Sadettin Saran’a kaybederek 7 yıllık görev süresi sona erdi. Koç, bugün kongre üyelerine veda mesajıyla duygularını aktardı. Sarı-lacivertli kulübe ve camiaya hizmet ettiği için gurur duyduğunu ifade eden Ali Koç, "Bugün, sizlere bu satırları büyük bir gurur, derin bir hüzün ve sonsuz bir minnet duygusuyla yazıyorum. Geride bıraktığımız dönemde birlikte çok şey yaşadık. Sevinçlerimizi de, üzüntülerimizi de omuz omuza taşıdık.

Spor
23 Eylül 2025 - 19:55
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Ali Koç:
Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurul’da mevcut başkan Ali Koç, Sadettin Saran’a kaybederek 7 yıllık görev süresi sona erdi. Koç, bugün kongre üyelerine veda mesajıyla duygularını aktardı. Sarı-lacivertli kulübe ve camiaya hizmet ettiği için gurur duyduğunu ifade eden Ali Koç, "Bugün, sizlere bu satırları büyük bir gurur, derin bir hüzün ve sonsuz bir minnet duygusuyla yazıyorum. Geride bıraktığımız dönemde birlikte çok şey yaşadık. Sevinçlerimizi de, üzüntülerimizi de omuz omuza taşıdık. Fenerbahçe’ye olan aşkımız, yalnızca başarılarla, kupalarla değil; duruşumuzla, inancımızla ve birbirimize olan bağlılığımızla ölçülür. Ancak şunu çok iyi biliyorum ki, Fenerbahçe’ye hizmet etmek yalnızca makamla olmaz. Üyelik onurunu taşıyan her bireyin sorumluluğu büyüktür. Bu büyük kulübün gerçek gücü, işte bu bilinçteki üyeleridir. Her zorlukta birlik olduk. Her düşüşte omuz verdik birbirimize. Bugün de yine birlik olma zamanıdır. Kırgınlıkların değil, aidiyetin; rekabetin değil, kenetlenmenin zamanıdır.

 

Fenerbahçe bir sevda, bir miras, bir yaşam biçimidir. Ben bu sevdaya hizmet etmiş olmaktan gurur duyuyorum. Ve bundan sonra da, bir nefer olarak, her zaman ve her şartta Fenerbahçe’nin emrinde olacağımı bilmenizi istiyorum. Birlikte yürüdüğümüz bu yolu asla unutmayacağım. Yolumuz açık, kalbimiz sarı lacivert kalsın. Sevgi ve selamlarımla" ifadelerini kullandı.

 


İHA
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Milli Takım’dan Dünya Kupası’na 3 puanla veda
Milli Takım’dan Dünya Kupası’na 3 puanla veda
Milli takımda karar verildi
Milli takımda karar verildi
Türkiye için Dünya Kupası'nda şok tablo!
Türkiye için Dünya Kupası'nda şok tablo!
Filenin Sultanları, Çin’i Ankara’da devirdi
Filenin Sultanları, Çin’i Ankara’da devirdi
Son Haberler
Kadir İnanır hayatını kaybetti
Kadir İnanır hayatını kaybetti
Açlık grevindeki öğretmenler MEB’e yürüdü
Açlık grevindeki öğretmenler MEB’e yürüdü
Havai fişek fabrikasında patlama! Yaralılar var…
Havai fişek fabrikasında patlama! Yaralılar var…
Sultan I. Murad Hüdavendigâr Osmangazi’de Dualarla Anıldı
Sultan I. Murad Hüdavendigâr Osmangazi’de Dualarla Anıldı
“23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz”
“23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz”
Milli yüzücülerimiz yüzmenin faydalarını TikTok’ta anlatıyor, gençlere ilham veriyor
Milli yüzücülerimiz yüzmenin faydalarını TikTok’ta anlatıyor, gençlere ilham veriyor

Ana Sayfa
Bursa Haberleri
Gündem
Siyaset
Ekonomi
Dünya
Politika
Magazin
Spor
Asayiş
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • Asayiş
  • Bilim ve Teknoloji
  • Çevre
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Genel
  • Magazin
  • Sağlık
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.