Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, Gemlik’in enerjisini güneşten üretmeye kararlı olduklarını söyledi.
Gemlik için vizyon bir projeyi daha hayata geçirmek için kolları sıvadıklarını ifade eden Başkan Deviren, sosyal medya hesabından şu ifadeleri kulandı:
“Geleceğe yatırım yapıyor, Gemlik’in enerjisini güneşten üretiyoruz. Büyükkumla’da hayata geçireceğimiz Güneş Enerjisi Santralimiz (GES) ile Gemlik için vizyon bir projeyi daha hayata geçirecek olmanın gururunu yaşıyoruz.
15 dönümlük alana kurduğumuz santralimizde, her biri 590 watt gücünde 2.228 güneş paneliyle elektrik ihtiyacımızın önemli bir bölümünü kendi ürettiğimiz temiz enerjiyle karşılayacağız. Bu yatırımla hem çevreyi koruyor hem de belediyemizin enerji maliyetlerini önemli ölçüde azaltıyoruz. Sağlayacağımız tasarrufu ise yine Gemlik’e ve hemşehrilerimize sunacağımız hizmetlere aktaracağız.
Bu önemli projenin hayata geçirilmesinde emek veren tüm belediye başkan yardımcılarımıza, teknik ekiplerimize ve katkı sunan herkese yürekten teşekkür ediyorum. Kapasitesini artırmayı hedeflediğimiz bu yatırımla, temiz enerjiyle temiz bir Gemlik için el ele, hep birlikte başaracağız. Daha çevreci, daha sürdürülebilir ve üreten bir Gemlik için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz.”
15 dönümlük alana kurduğumuz santralimizde, her biri 590 watt gücünde 2.228 güneş paneliyle elektrik ihtiyacımızın önemli bir bölümünü kendi ürettiğimiz temiz enerjiyle karşılayacağız. Bu yatırımla hem çevreyi koruyor hem de belediyemizin enerji maliyetlerini önemli ölçüde azaltıyoruz. Sağlayacağımız tasarrufu ise yine Gemlik’e ve hemşehrilerimize sunacağımız hizmetlere aktaracağız.
Bu önemli projenin hayata geçirilmesinde emek veren tüm belediye başkan yardımcılarımıza, teknik ekiplerimize ve katkı sunan herkese yürekten teşekkür ediyorum. Kapasitesini artırmayı hedeflediğimiz bu yatırımla, temiz enerjiyle temiz bir Gemlik için el ele, hep birlikte başaracağız. Daha çevreci, daha sürdürülebilir ve üreten bir Gemlik için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz.”