• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Bursa Haberleri
  • Gündem
  • Ekonomi
  • Dünya
  • Politika
  • Magazin
  • Spor
  • Asayiş
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. Spor
  3. TVF Erkekler 1. Lig: Düzce Belediyesi Spor Akademisi: 3 - Fenerbahçe: 0
Spor
Yayınlanma: 19 Ekim 2025 - 16:35

TVF Erkekler 1. Lig: Düzce Belediyesi Spor Akademisi: 3 - Fenerbahçe: 0

Türkiye Voleybol Federasyonu Erkekler 1. Ligi’nde Düzce Belediyesi Spor Akademisi Voleybol Takımı evinde karşılaştığı Fenerbahçe’yi 3-0 yenerek, 2 yıldır devam eden sahasındaki yenilmezlik serisini de sürdürdü. TVF Erkekler 1. Ligi’nde Düzce Belediyesi Spor Akademisi Voleybol Takımı evinde Fenerbahçe Spor Kulübü Voleybol Takımı ile karşı karşıya geldi. Düzce ekibi, ilk seti 25-18, ikinci seti 25-22 ve üçüncü seti ise 26-24 kazanarak sahadan 3-0 galip ayrıldı. Düzce Belediyesi Spor Akademisi

Spor
19 Ekim 2025 - 16:35
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
TVF Erkekler 1. Lig: Düzce Belediyesi Spor Akademisi: 3 - Fenerbahçe: 0
Türkiye Voleybol Federasyonu Erkekler 1. Ligi’nde Düzce Belediyesi Spor Akademisi Voleybol Takımı evinde karşılaştığı Fenerbahçe’yi 3-0 yenerek, 2 yıldır devam eden sahasındaki yenilmezlik serisini de sürdürdü.


TVF Erkekler 1. Ligi’nde Düzce Belediyesi Spor Akademisi Voleybol Takımı evinde Fenerbahçe Spor Kulübü Voleybol Takımı ile karşı karşıya geldi. Düzce ekibi, ilk seti 25-18, ikinci seti 25-22 ve üçüncü seti ise 26-24 kazanarak sahadan 3-0 galip ayrıldı.


Düzce Belediyesi Spor Akademisi Antrenörü Birol Gültekin, maçın ardından yaptığı açıklamada sahalarında hiç yenilmediklerine dikkat çekerek, "Kulüp kurulduğundan beri evimizde hiç maç kaybetmedik. Bu maçta da çok güzel bir oyunla seriyi devam ettirdik. 1 haftadır bu maç için hazırlanıyorduk. Oyuncularıma güvendiğimi sonuna kadar söyledim. Çok güzel bir oyun sergilediler. Taraftarlarımızın ve oyuncularımızın üstün performansı sayesinde Bugün 3-0 galibiyetle bu maçı bitirdik. Herkese çok teşekkür ederiz" ifadelerini kullandı.


Düzce Belediyesi Spor Akademisi Voleybol Takımı oyuncularından Efecan Pehlivanlar ise mutlu olduklarını dile getirerek, "Atmosfer çok güzeldi. Yönetimin ve tribünün eline sağlık. Bugün çok güzel bir gündü. Zaten hepimiz galibiyet konsantresi ile çıktık. Herkesin eline sağlık" dedi.




İHA
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Türkiye için Dünya Kupası'nda şok tablo!
Türkiye için Dünya Kupası'nda şok tablo!
Filenin Sultanları, Çin’i Ankara’da devirdi
Filenin Sultanları, Çin’i Ankara’da devirdi
A Milli Takım FIFA sıralamasında ciddi düşüş
A Milli Takım FIFA sıralamasında ciddi düşüş
Bursaspor’da Başkan Çelik duyurdu: Satışlar başladı…
Bursaspor’da Başkan Çelik duyurdu: Satışlar başladı…
Son Haberler
Miras davalarında yeni dönem
Miras davalarında yeni dönem
Özgür Özel’den Kılıçdaroğlu’na çağrı
Özgür Özel’den Kılıçdaroğlu’na çağrı
Mühimmat deposunda patlama!
Mühimmat deposunda patlama!
‘İran nükleer denetimleri kabul etti’
‘İran nükleer denetimleri kabul etti’
Yükseköğretimde yeni dönem! Gelecek yıl başlıyor
Yükseköğretimde yeni dönem! Gelecek yıl başlıyor
Şırnak Belediyesinden yeni evlilere 60 bin liralık destek
Şırnak Belediyesinden yeni evlilere 60 bin liralık destek

Ana Sayfa
Bursa Haberleri
Gündem
Siyaset
Ekonomi
Dünya
Politika
Magazin
Spor
Asayiş
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • Asayiş
  • Bilim ve Teknoloji
  • Çevre
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Genel
  • Magazin
  • Sağlık
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.